Rugalmas irodabérleti szolgáltatások

Egyedi igényekre szabható, skálázható privát és rugalmas irodabérleti megoldások, akár óradíj alapú elszámolással

Rugalmas iroda bérlés

Rugalmas bérleti konstrukciókkal kínáljuk irodahelyiségeinket Budapest legnagyobb presztízsértékű irodaházaiban, legyen szó több évről vagy akár csak néhány óráról. Havidíjas, részmunkaidős vagy óradíjas bérleti lehetőségek közül is választhat. A bérlet időtartamát igény szerint, teljesen szabadon alakíthatja, költséghatékonysági, és kihasználtsági szempontból kiválasztva a megfelelőt. Ha napi rendszerességgel van szüksége irodahelyiségre vállalkozása számára, akkor hosszabb távú bérlést, havidíjas rendszert érdemes választania.

Amennyiben viszont sokat utazik, és csak pár hétre vagy napra bérelne irodát, sokat spórolhat a bérlés költségein, ha a részmunkaidős megoldás mellett dönt. Lehetőséget biztosítunk azoknak a vállalkozóknak is, akik csupán néhány órát töltenének egy profi irodában, mert fontos számukra a nyugalom, a megfelelő irodai felszereltség és szerviz a zavartalan munkavégzéshez. Ügyfeleink így olyan prémium felszereltségű munkakörnyezetre tehetnek szert a belváros szívében, amely rendkívül kedvező és rugalmas feltételek mellett segíti elő vállalkozásuk fellendülését.

Irodabérlés

Szolgáltatások

Privát vagy megosztott iroda

Attól függően, hogy mennyire fontos a privát szféra, választhat irodatípusaink között

Teljesen bútorozott és felszerelt

Már csak egy laptopra van szükség, és kezdődhet a munka

24 órás nyitvatartás

Irodáink 0-24 órás nyitva tartással rendlekezésre állnak, bármilyen munkarendben kíván dolgozni

Recepció szolgálat

Látogatók eligazítása, telefonhívások kezelése, üzenetátadás

Postai szolgáltatás

Levélpostai küldemények küldése, fogadása, kezelése

Nyomtatási és fénymásolási lehetőség

Minden szükséges irodai kisgép rendelkezésre áll, még a papírt is biztosítjuk

Nagysebességű, biztonságos internet

Megbízható, mindig elérhető internetszolgáltatás a nap 24 órájára

Mélygarázs és kerékpártároló

Az autóval vagy kerékpárral érkezők járműveiket biztonságban tudhatják a munkanap során, illetve lehetőségük van e-bike bérlésre is

Öltöző és ruhatároló

Frissítő zuhany vehető, ha kerékpárral érkezne, vagy kényelmesen átöltözhet egy szabadtéri edzéshez

g

Egyénileg szabályozható légkondicionáló

Mindenkinek más a komfortos hőérzet, ezért a légkondicionálók hőfoka szobánként külön-külön szabályozható

Tárgyalóterem

Választható méretű, teljesen felszerelt tárgyalótermek 2-től 60 főig

Étkezési lehetőség

Saját konyha, valamint éttermek egészséges ételekkel, menüválasztékkal

Rólunk mondták

VELUX

A központi elhelyezkedés, a tömegközlekedéssel könnyű megközelíthetőség mellett számomra az office management nagy előnyt jelent. Ha szeretnénk az irodával kapcsolatban valamit intézni, nem nekünk kell személyesen utána járnunk a dolgoknak, van, akitől első kézből segítséget tudunk kérni. Ennek nagyon sokszor hasznát vesszük. Például, ha van egy kisebb rendezvény, cégen belüli összejövetel, mindig tudunk segítséget kérni, használhatjuk az irodaház kapcsolati hálóját.

Vásárhelyi és Bodoki Ügyvédi Iroda

Az ügyfelek számára nagyon fontos a könnyű megközelítés és a központi lokáció, amikor személyes egyeztetésre jönnek, illetve az, hogy az irodaház és maga az iroda is a megfelelő presztízst sugározza. A kollégák is szeretik amiatt, hogy jó az elhelyezkedése, de maga a munkakörnyezet is legalább ilyen fontos szempont, annak kialakítása.
A House of Businessnél folyamatosan törekednek rá, hogy apróbb változtatásokkal növeljék az ügyfélélményt, bekészítik a frissítőket, rágcsálnivalókat, hoznak kávét, tehát van egy nagyon kulturáltan kialakult közeg a tárgyalóhasználatban. Rendkívül jól felszereltek a közös helyiségek is, a multifunkcionális nyomtatók például akár karakterfelismerésre is képesek. Mindez nagyon jól tud jönni a napi munkában, különösen, amikor valamit gyorsan meg kell csinálni.

Nagy Ferenc, Tiszacash Zrt.

A House of Business-től bérelhető irodákról nagyon pozitív tapasztalataim vannak. Az irodák mindig nagyon tiszták, rendezettek, jól felszereltek, kiválóan alkalmasak az üzleti találkozók lebonyolítására. További pozitívum, hogy a korábban érkező tárgyalópartnerek részére rendelkezésre állnak a folyosón fotelek, ahol igényes körülmények között tudnak várakozni.
A személyzet kiváló, mindig mosolygós és készséges; szükség esetén azonnal rendelkezésre állnak és segítenek, akár nyomtatásról legyen szó, akár dokumentumban történő korrigálásról, akár ügyfélfogadásról. A megbeszélések kényelmét/komfortját tovább emeli, hogy klimatizált a helyiség, rendelkezésre áll vendégváró bekészítés (kávé, ásványvíz, stb), melyek minőségi termékekből állnak, továbbá a Bank Center épületében lévő parkolóház használata egyszerűvé teszi a parkolást.

Krausz Zoltán, V4 Solutions

Az épület központi fekvésű – könnyű parkolási lehetőség biztosítva.
A foglalások alkalmával a személyzet rugalmas, kompromisszumkész. Kivétel nélkül minden alkalommal meg tudjuk találni a megfelelő méretű, felszereltségű tárgyalószobát.
Nagy előnyt jelent a proaktivitás, a felmerülő kérdésekre, igényekre adott gyors reakciókészség.
A tárgyalótermek tágasak, jól felszereltek – tökéletes helyszínt biztosítva ezzel az ügyfelekkel történő értekezletek során.

Kapcsolat

 

Telefon

+36 30 183 8130

 

E-mail cím

attila.feher@houseofbusiness.com

 

Cím

House of Business Roosevelt - 1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
House of Business Bank Center - 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
House of Business Capital Square - 1133 Budapest, Váci út 76.

Mely szolgáltatás keltette fel érdeklődését?

Mely helyszín keltette fel érdeklődését?

További Szolgáltatások

Óradíj alapú tárgyaló bérlés

Előzetes egyedi igényei alapján tökéletesen felkészített tárgyalók

Virtuális iroda és székhelyszolgáltatások

Amennyiben nincs szüksége fizikai irodára, viszont recepció- és székhelyszolgáltatást igénybe venne, a House of Business ezt kiemelt presztízsű lokációkban tudja biztosítani Önnek.