Főbb feladatok:
- A Center vezetése, rendben tartása
- Tárgyalók/irodák/konferencia termek technikai felszereltségének és működésének biztosítása
- Megrendelések kezelése
- Ügyfelekkel való egyeztetés, igényeiknek megfelelő szervezési feladatok ellátása
- Ügyfelek panaszainak kezelése gyors és megbízható módon
- Ügyfelek fogadása, körbevezetése (angol nyelven is)
- Kapcsolattartás beszállítókkal, külföldi ügyfelekkel szóban és írásban CRM rendszer naprakészen tartása
- Megbeszélések szervezése
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség (gazdasági, jogi végzettség előnyt jelent)
- Felsőfokú / Magabiztos középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt!) – Ügyfélközpontú hozzáállás
- Precizitás, rugalmasság egyszerre fontos a váratlan helyzetek megoldása érdekében
- Problémamegoldó személyiség ad-hoc jellegű, azonnal megoldandó problémák során
- Szervezőképesség, megfelelő prioritási sorrend felállítása kiemelten fontos a párhozamosan futó feladatok elvégzése végett.
- Komplexitást kedvelő, csapatban gondolkozó, energiával teli jellemzőknek megfelelő embert várunk csapatunkba.
Juttatások:
- Cafeteria
- Bejárási támogatás
- Egészségpénztár
- Fejlődési lehetőség
- Laptop
Munkavégzés helye:
Budapest, Belváros